Preišči ta spletni dnevnik

sobota, 30. marec 2013

Novi gozdovi na Zauberbergu

Dragi bralci in zasledovalci, dragi naključni obiskovalci ("kako poetično sem bleknu"): Če pogledate podnaslov bloga, boste opazili, da se na Zauberbergu pripravljajo določene spremembe. O teh sem razmišljal že dlje časa in prišel predvsem do zaključka, da mi kronično manjka točno tega - časa namreč. Objave še zmerom le počasi capljajo za mojim delom v okviru doktorske disertacije; tako sem v zadnjem mesecu šele začel póstati poudarke iz knjige, ki sem jo prebral že ohoho lani. In še vedno ni gori skoraj nič slovenskega materiala, razen občasnih preusmeritev na moje sprotno publicistično recenziranje slovenističnih monografij, ki se lotevajo tem iz modernizma. Četudi je več kot očitno, da so vam ravno domača poglavja najbolj zanimiva - sodeč po bloggerjevi statistiki je daleč najbolj priljubljena objava ta o Grafenauerjevi esejistiki, kar me neizmerno veseli.

Morda se v luči tega zdi še toliko bolj nesmiselno širiti tale blog z novimi temami iz literarne vede. Po drugi strani pa verjamem, da bo to nekoliko popestrilo meni delo in vam branje. Vsekakor pa je moja želja še naprej čim bolj in vedno bolj redno objavljati o modernizmu in modernističnem romanu ter se kmalu lotiti slovenskega modernizma in slovenskega modernističnega romana. Je pa treba razmišljati tudi že za naprej; čeprav mi je modernizem izredno zanimiva tema in nedvomno dovolj široka, da lahko na njej delam celo svoje (akademsko) življenje, so vendar tam zunaj tudi druge teme, ki so me, me in me bodo še zanimale. 

Najprej sem razmišljal, da bi tem drugim problemom literarne vede posvetil nov blog, pa sem se hitro streznil. Že tako komaj urejam ta dva, ki ju urejam, četudi sem s Pisunom ravno te dni ujel tekoče leto (zdaj lahko tam preberete celotno mojo relevantno publicistiko do 2013), poleg tega pa bom v naslednjih mesecih počasi lansiral tudi njuni angleški verziji (že vnaprej: pardon my english), saj je bila moja želja vedno čim širša zainteresirana publika - poleg tega vsebin o slovenski literaturi, ki bi bile namenjene mednarodni javnosti, kronično manjka. 

V naslednjih dneh, tednih in v prihodnosti pričakujte na Zauberbergu torej tudi objave iz drugih poglavij literarne vede. Najprej se bom lotil nezanesljivega pripovedovalca, s pomočjo katerega sem diplomiral (kako poredno se to sliši); potem pa bom v objavo dal tudi mojo obsežno raziskavo o sodobni slovenski prozi avtorjev, rojenih po letu 1970 - to je tema, ki si gotovo zasluži širše pozornosti, obenem pa nekaj, pri čemer mi lahko, dragi bralci slovenske sodobne literature, nedvomno pomagate. No, potem pa v skladu z mojimi raziskovalnimi interesi dalje; prenova Zauberberga mu bo omogočila plodno življenje tudi po tistem zaenkrat še galaksije oddaljenem datumu, ko nazadnje doktoriram. To pa še ni vse (če pokličete v naslednjih petih minutah ... eh ...), v pripravi je tudi manjše presenečenje! O njem več, ko bo čas za to.

Vabljeni torej k nadaljnjemu vzpenjanju na Zauberberg in vesele praznike!

James Joyce na jajcu. Via High Modernism on Myspace: vir.



Ni komentarjev: