Preišči ta spletni dnevnik

torek, 17. april 2012

Modernizem proti hip-hopu

Pred kratkim sem na spletu naletel na eno zelo zabavno zadevo. No ja ... zabavno ... Če ste knjižni molj, je gotovo zabavna. Pa še to, če ste poleg tega ljubitelj Jamesa Joyca. Velik ljubitelj. (Če niste, kaj pravzaprav počnete na tem blogu?)

Skratka, gre za kviz, pri katerem je potrebno ugotoviti, kdo je izrekel/napisal določen citat: ali James Joyce ali Kool Keith. Sliši se preprosto, eden od očetov modernizma proti ameriškemu reperju ... Ampak če doslej tega še niste vedeli, mešanja visokega in nizkega ni izumil šele postmodernizem. Da sploh ne omenjam, da je klasični rap nekaj drugega kot bling-bling, kruzerji in prsate & debelorite dečve.

Kakorkoli že, igrate lahko tukaj!

P. S.
Moj rezultat je 10/10. Ne da bi se hvalil. No ja, malo pa že. :)
Kakšen pa vaš?


2 komentarja:

budameat pravi ...

Zanimivo, dobil sem 8\10 in glede na to, da Joyca poznam posredno in da sploh ne vem kdo je ta Keith, a bi lahko pripisal rezultat postmoderni senzibiliteti? ;)

Aljoša Harlamov pravi ...

Ja, po moje bo bolj: "treba bit artist, da prepoznaš artista". :)
Čeprav s tem nočem implicirat, da Kool Keith ni artist. Tudi jaz pred tem nisem poznal tega čudaka, pa sem mislil, da sem kar na ti z old school rapom. Sem poslušal potem par komadov na youtubu in je kar všečen.
V par citatih v preklemanskem kvizu pa sem kar tuhtal, še posebno, ker ima tudi Joyce kar rad rime. (Pa tudi ne, da sem nek strokovnjak zanj.) Si je bilo treba kdaj tudi kaj zarepat, da sem skužil, če bi delovalo kot muzika ali ne.
In priznat moram tudi, da me je strah it še enkrat igrat - pa raje niti ne bom, ker sem vsaj trikrat kliknil totalno na slepo. :)